Nottebohm WZC

Functieomschrijving

Nottebohm WZC

Woonzorgcentrum Nottebohm is een verhaal van bewoner, familie, medewerker, organisatie, kortom: van en voor mensen!

In onze “zorg” - zorgen voor en met elkaar - streven wij ernaar een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven te bieden voor de mensen die hier wonen en thuis zijn.

Thuis voelen, thuis zijn... een zorg van ons allemaal, een kunst van individuen die samen een groep vormen, die allen ‘goede zorg’ willen geven vanuit zichzelf, vanuit eigen normen en waarden.

Functieomschrijving

Je staat in voor een efficiënte personeelsadministratie en - beheer:

  • je zorgt voor het in- en uitschrijven van personeel
  • je registreert alle persoons- en contractwijzigingen in de loonsoftware
  • je bent contactpersoon voor het sociaal secretariaat
  • je zorgt voor een correcte aangifte van arbeidsongevallen
  • je voert de nodige controles uit op de tijdregistratie (aan- en afwezigen)
  • je maakt de nodige contracten en sociale documenten op
  • je beheert de personeelsdossiers
  • je neemt gedurende twee halve dagen per week de onthaalfunctie van het woonzorgcentrum waar

Profiel

  • je behaalde een opleiding in personeelszaken of gelijkwaardig door ervaring met een goede kennis van de sociale wetgeving
  • je hebt een goede kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook,...)
  • je bent sterk in nauwkeurig en ordelijk werken, met oog voor detail
  • je bent bereid om bij te leren en bij te scholen
  • je bent klantvriendelijk
  • je bent een loyale teamspeler, met het hart op de juiste plaats
  • je bent een professionele meerwaardezoeker met zin voor verantwoordelijkheid
  • ervaring op de personeelsadministratie van een woon- en zorgcentrum is een pluspunt

Jobgerelateerde competenties

  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
  • Loonstrookjes controleren
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
  • De wettelijke aangifte indienen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen (= ordenen)
  • Zelfstandig werken
  • Leervermogen hebben
  • Samenwerken als hecht team
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Klantgerichtheid
  • Regels en afspraken nakomen
  • Contactvaardig zijn

Aanbod

  • Een gevarieerde job met voldoende uitdaging en toffe collega's
  • Groei- en doorgroeikansen
  • Kansen tot vorming, opleiding en zelfontwikkeling
  • Contract van onbepaalde duur
  • Deeltijdse tewerkstelling
  • Marktconform salaris (met overname van relevante anciënniteit)
  • Woon-werkvergoeding
  • Anciënniteitsverlof
  • Hospitalisatieverzekering

Vereiste studies
  • secundair volwassenenonderwijs
  • gelijkwaardig door ervaring
Werkervaring
  • minstens 2 jaar werkervaring
     
Talenkennis
  • Nederlands (goed)
     
Contract
  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Deeltijds
  • Dagwerk
Plaats tewerkstelling

Biartstraat 2
2018 Antwerpen
 

Waar en hoe solliciteren?

Contact Mevr. Veerle Vandebosch

via e-mail:
veerle.vandebosch(at)nottebohm.be
Per brief
Solliciteren met CV

Nottebohm care
Jij bent voor ons een waardevol mens. We willen zien dat je hier een goed leven kan leiden, een leven dat past bij wie jij bent.

Contact